Bukefalos 28 år!

Hamsterflytt

E

equuus

Hej!
Har precis fått min första hamsterkull och undrar när dom kan flytta till nya ägare ? :confused:
 
Sv: Hamsterflytt

Jag tycker det beror lite på hur pass stor kullen är och hur bra ungarna växer på.
Har jag en liten kull eller en kull där alla växer på bra, får de flytta strax efter 4 veckors ålder.
För större kullar är det minst 5 veckor och ungar som växer dåligt får stanna längre än så.
 
Sv: Hamsterflytt

Det är 6 ungar i kullen och dom växer och äter bra ! ;)
 
Sv: Hamsterflytt

Det är sibiriska dvärghamstrar, men det var inte meningen att det skulle bli en kull...men det blev det ändå:laugh:
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej alla! Min katt drack precis upp lite soja och undrar om det är okej, är det giftigt för katter?
Svar
4
· Visningar
585
Senast: Freazer
·
Avel Hej Har nu fått ett föl (Amerikansk Miniatyrhäst) där 2 kan vara fadern. Den ena äger jag och den andra är från förra ägaren av stoet...
Svar
4
· Visningar
777
Senast: Nikan
·
Hästmänniskan Hej! Jag har en fundering som jag kom och tänka på nu när sommaren äntligen närmar sig. Ni som är ägare alternativt medryttare , vad...
Svar
13
· Visningar
466
Utrustning Hej! Är lite sugen på ett fautras-släp så undrar om någon har erfarenheter av dem och är nöjda? Vilken modell isåfall och tycker ni att...
Svar
18
· Visningar
805

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp