Hamsterljud?

Sastra

Trådstartare
Jag har fått tillfällig vårdnad om en vit lurvig herre :D och nu har jag två dagar i rad hört honom ge ifrån sig ett ljud av något slag. Det låter som en lite gäll grymtning ungefär. Varför låter han? Är han glad? Förbannad? Jag kan inte hitta information om det här någonstans, så nu sätter jag mitt hopp till er! :bow:

Sv: Hamsterljud?

Min lilla guldherre här hemma piper/skriker när han hör att jag är i närheten:love: . Så jag har uppfattat att det är ett gnäll på att dem vill ha uppmärksamhet.

Liknande trådar

Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 586
Senast: Otherside
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 691
Hundhälsa Äldsta tikens mage har varit ett problem i många år. Vi har varit på utredningar hos flertalet olika veterinärer, även sådan som ska... 2
Svar
20
· Visningar
2 203
Senast: super
·
R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
1 629
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix
  • WE-tråden