Handla på ebay

Buzz

Trådstartare
Är det någon som har handlat hästgrejjer på ebay?? Det finns massor med billiga täcken och sånt från England som man kan köpa,, Mycket av det är direkt från butiker som säkkjer ut lager o så... Bara ett tips!

:idea:

Sv: Handla på ebay

www.ebay.com
jag vet inte för jag har inte själv handlat där men jag är mycket frestad... har skrivit till någon om hästtäcken idag få se om det kommer nått svar.

Man blir ganska lockad att köpa en hästtransport där, fanns ju ngra riktigt billiga.

Har redan fått svar om mina täcken, det gick snabbt
har inte kollat transporter men ska nog göra det...

jag brukar bara söka på det som ajg letar efter typ horserugs = täcken

du väljer Sporting Goods på rullistan eller menyn, sedan Equestrian och sedan tex Riding-English och där kommer flera alternativ upp tex Saddles

täcken på ebay.com tycker jag är svåra att hitta om man inte söker efter det man letar efter.
men på ebay.co.uk finns det i menyn Rugs med bara täcken- mkt enklare :p

(brukar kolla på ebay rätt mkt)

Liknande trådar

Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
909
Senast: MissFideli
·
Utrustning Jag har idag en Cheval liberte 2002XL som jag köpte billigt och tänkte fixa till. Nu har flera saker fått mig att inse att jag kör den... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 218
Utrustning Hej hej! Jag rider en ridtravare som fungerar superbra på hackamore men när han har ett bett (tredelat tränsbett) i munnen blir han... 2
Svar
33
· Visningar
1 204
Senast: sweep
·
Utrustning Ett av Eikars Amigotäcken har börjat ta in en del vatten på rumpan efter att jag varit tvungen att tvätta det (med täckestvättmedel) i... 2
Svar
27
· Visningar
1 757

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Tittar in i ditt kök del 27
  • Vad gör vi? Del CCXII
  • Sytråden del 4

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Oseriös avel 2023