Hansbo combi täcken

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare PeRosa
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 620
P

PeRosa

Nån som vet var man kan få tag på Hansbo combi täckena? Sverige/Tyskland randiga svettäcken. Finns de längre? Har varit på Hansbos sidor men hittar dem inte.. De jag hittade var nåt motsvarande eventuellt ny modell. Men de jag är ute efter är de "gamla"(?). För tio år sen fanns de i "varje" hästbutik. Vet ni vilka jag menar?

Sv: Hansbo combi täcken

Det är den sidan jag varit inne på tidigare. Jag tycker att de ser annorlunda ut. Men har de varit med sen 1977 så borde det ju vara samma? :smirk:

Tack! :bump:

PeRosa skrev:
Det är den sidan jag varit inne på tidigare. Jag tycker att de ser annorlunda ut. Men har de varit med sen 1977 så borde det ju vara samma? :smirk:

Tack! :bump:

Du har rätt. Det ser annorlunda ut. Färgerna under i de små ringarna stämmer, det är samma, men det är fler ränder på de gamla , dvs ränder hela vägen (inte som på bilden bara uppe och nere). Tyget är väl troligen samma.

Täckena finnas att få som "vanliga" komitäcken, de tre översta cirklarna med färger är de som har många ränder över hela täcket.
De tre understa cirklarna har färre ränder, även på täckena som på den stora bilden.

Liknande trådar

Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 692
Senast: Skjøldur
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Funderingar kring tvåsamhet fortsätter att ockupera min hjärna till och från. Och det är väl inte så konstigt, för det tar väl ett tag...
Svar
4
· Visningar
1 213
Senast: cirkus
·
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 707
Senast: Pratsch
·
Träning 7 årigt sto, import Tyskland. Vet inte mycket om ridningen där men har gått några små unghäst klasser i dressyr där. Knarrar/biter tag... 2
Svar
26
· Visningar
3 820
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka