Hansbo sport regntäcke med fleece?!

Sv: Hansbo sport regntäcke med fleece?!

Mitt (stl 155) är stort i halsen trots att hästen är av lite grövre modell. Täcket kanar bak och passformen är väl sådär...
Positivt är att det håller hästen torr!

Hästen min är islänning med storlek 135 cm. Varken grov eller tunn, rätt normal islänning.
Använder inte täcke mkt, har endast ett bukas regntäcke med fleece som används efter ridning om han är svettig och ska ut.
Detta täcke ska alltså bli som komplement till det om det inte har hunnit torka.

Kostade 649 kr såg jag på ett ställe. Prisvärt?

har ett olivgrönt från willab/hansbo som är fleecefodrat, är det ett sånt du menar?
det är iaf bra, men dom täckena e lite stora i halsen (event). dock varmt och håller hästen torr.
tror det kostade runt 600 på Citygross i växjö (fd Eko)

någon som kan visa bild ? :angel:

Täcket jag sett är svart med silver/reflexkanter och bogveck.
Tror att det hette Event Basic regntäcke.

Tror nog jag köper det då!

mitt är ju oxå ett event-täcke så det är nog likvärdigt. tycker det verkar prisvärt, använde mitt i höstas bara (köpte det då). har iaf hållit vattentätt och det är ju huvudsaken. tror att nån passpoal har lossnat lite o så, men det va ju billigt så sånt får man väl räkna med.
pållan har kanske kliat sig i hagen eller nåt ;)

Liknande trådar

Utrustning Någon som erfarenhet av halstäcken i fleece? Fungerar det under utetäcke ell
Svar
1
· Visningar
203
Senast: Bison
·
Utrustning Söker ofodrat regntäcke till shettis. Har haft ett Himalaya som köptes för säkert minst 15 år sedan som har varit toppen i allt. MEN jag...
Svar
2
· Visningar
416
Senast: Elektron
·
Utrustning Jag har ett Rambo summer series, ett Rambo airmax cooler disc och ett rambo protector disc. Alla rambo och med disc front, samtliga... 2
Svar
26
· Visningar
1 524
Senast: ako
·
Utrustning Ønsker å høre hvilke erfarenheter folk har av denne hjelmen...
Svar
4
· Visningar
356
Senast: MimmiNO
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka