Hansbo träns

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Vonkan85
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 1 439
Sv: Hansbo träns

Högerklicka på bilden och välj "properties" så kopierar du adressen. Använd bild-funktionen här för att lägga in den.

Nu funkar det, men det där är inget Hansbo träns, utan ett Classic träns från Willab. Kostar inte så mkt, 400,- kanske. Hansbo tränset kostar ju nästan 3000,- (det sk. L&P tränset som Lisen och Peder har varit med och utvecklat)

Ok, jag trodde det var ett Hansbo träns, men då hade jag fel. Fint var det ändå.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Hittade detta forum av ren slump så ber om ursäkt i förväg om jag inte riktigt hajar hur inlägg och sånt funkar... bear with me...
Svar
11
· Visningar
928
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
870
Senast: Lisen82
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
666
Senast: cowgirl81
·
Hundavel & Ras Det är mer än tio år kvar till jag förmodas gå i pension. Men när jag satt och funderade på att min nuvarande hund skulle må bra av en... 8 9 10
Svar
191
· Visningar
25 869
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka