Sv: Hanskar

Jag köpte "jaktvantar" som man kan vika bort en del av vanten som gör att fingrarna blir fria från första leden ner till fingertopparna. Jättebra och när man står stilla och inte behöver använda händerna så fäller man upp fliken och får något som liknar lovikavantar :)

Jättesmidigt :D

Jag köpte mina på granngården i Karlshamn, men det finns ju olika hemsidor och jaktbutiker som kan ha. Du får kika runt lite :)

Dessa är helt suveräna! Har använt dom när jag har kört häst och använder dom numer när jag tränar vovve:laugh:

24575074.jpg

Tror dom går på runt hundringen men gå in på vilken "yrkes" butik som helst och fråga efter Tegera hanskar:)

Kör handskar. Använder mig av SM handsken som är fodrad och vind/vattentät med samtidigt smidig. Även Roeckl´s vinterfodrade handske är smitsmidig, men kostar ju dock 500 spänn,pust!

Jag tycker att ridhandskar är underbara att ha så fort man vill ha något smidigt. Vill man ha varma sådana så köper man varmfodrade ;)

Liknande trådar

Övr. Hund Den varma säsongen närmar sig med stormsteg och jag behöver skaffa en silverduk. Finns det skillnader i kvalitet och vilken tycker ni...
Svar
13
· Visningar
586
Senast: bollen__
·
Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
994
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Hur gör ni andra när ni ska resa, och inte kan ta med hunden/hundarna? Jag har tidigare kunnat lämna hundarna till svärmor, men nu är... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 558
Senast: ufot
·
Hundträning Jag känner att jag behöver uppdatera min brassestol till något mer bekvämt och praktiskt. 😄 Vad har ni för några? Jag har tittat på s.k...
Svar
8
· Visningar
914
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka