JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Här är de största stjärnorna i EM i ridsport
Moderator
Hästnyheter
Namn som Peder Fredricson, Douglas Lindelöw och Malin Baryard Johnsson är reda klara för Göteborg Horse Show som avgörs i slutet av...
Hästnyheter
EM i ridsport ska nu granskas igen. I en tidigare genomgång av projektet lyftes just upphandlingar fram som ett osäkerhetsmoment. ...
Hästnyheter
Det svenska EM-genrepet slutade med en femteplats. – Jag är jättebesviken, det här kan vi inte vara nöjda med, säger Peder Fredricson...
Hästnyheter
För en vecka sedan red Peder Fredricson hem EM-guldet i Göteborg – på lördagen hyllades han av folket i hemkommunen Simrishamn. – Jag...
Oseriös avel 2023
Hundavel & Ras Nu blev det så att jag avstod från att anmäla oss denna gång. Ju mer jag tänkte på det desto konstigare kändes det att tuta i henne mer...
Capybara
10 minuter sedan
Svar: 1 923
Visningar: 187 079
Hund
Somna in hemma
Hundhälsa Jag förstår ju det perspektivet också. I vårt fall blev det tyvärr inte så bra (för oss människor) sist vi avlivade på klinik, och den...
Capybara
16 minuter sedan
Svar: 31
Visningar: 1 748
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Ah, ok! :) Jag fixade recept gratis på firstvet så det var väldigt smidigt men nu när jag kollade min närmsta apotek har de bara...
geting
39 minuter sedan
Svar: 1 423
Visningar: 87 274
Hund
Bergsyra
Foder & Strö Det är nog inte känt vilken mängd det är giftigt. Man verkar ha funnit att den innehåller oxalater och nitrater, av vilka de senare...
Cattis_E
7 minuter sedan
Svar: 1
Visningar: 127
Vård
Linjeavel?
Avel Jag var med på Svenska Hästavelsförbundets digitala seminarium om populationsstorlek och inavel för ett par veckor sedan (kanske fler...
Evapeva
12 minuter sedan
Svar: 4
Visningar: 773
Avel
Hingstvalsfunderingar 2025
Avel @Murray
Vet inte om det går att läsa, men detta var de enda med dressyrindex över 120 som hade relativt neutrala staplar på hoppningen...
MiniLi
51 minuter sedan
Svar: 89
Visningar: 6 904
Avel