Har den lämnat min för alltid?

Ciindy

Trådstartare
Mitt adressfält är borta, putsväck och helt borta. Hur ska jag få tillbaka den, allt blir så mycket krångligare..

Och ni som nu tänker att åhh varför använder hon inte sökmetoden. Tji det har jag gjort men fick inte fram någonting som var användbart i mitt fall.

Ja, jag har provat trycka in F11, fungerar inte. Och ja jag har till och med gått in på visa - verktygsfält - adressfält flertalet gånger och bockat av och på om och om igen. Det syns inte ett spår av herr adressfält...

(Visste inte om jag skulle starta en ny eller spinna vidare på dom gamla, hoppas jag inte får någon ordningsam bukefalist på mig nu :eek:)

Sv: Har den lämnat min för alltid?

Börja om från början och ge oss bättre info:

Vilken webläsare, vilket operativsystem, vad gjorde du när adressfältet försvann, hade du någon uppdatering strax innan?

Oj, nu blev det komplicerat här. Kan ärligt säga jag vet ingenting om datorer..

Det jag vet var att jag hade problem med internet och diagnoserade anslutningsproblemet och efter det var den putsväck:confused:.
Alltså rutan där du ska skriva www.bukefal........

Adressfältet i webläsaren alltså.

Då är vi ett steg närmare :D

Svarar du på resten av mina frågor kan vi förmodligen hjälpa dig.

Webläsare är t.ex. Internet Explorer, Firefox, Opera

Jag förutsätter att du har en PC och inte en MAC.

Operativsystem är då t.ex. Windows 98, Windows ME, Windows XP, Vista

Har Internet Explorer och en Windows XP :p Om jag går in på Visa-värktygsfält och sedan adressfältet så ska det vara där men är ändå inte där.

Det är väldigt jobbigt att klara sig utan att kunna skriva in adresser, måste gå en massa omvägar igenom sökrutor m.m ;)

Vilken version av IE har du?

Det hittar du genom att klicka på hjälp/Om Internet Explorer. I rutan som kommer upp då står versionnr:t.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Bilder från iPhone till Mac
  • Handdukar
  • Smart watch

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka