Har fått så dålig syn....

• Övr. Barn
  • Trådstartare Trådstartare Warmia
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 2 212
Status
Stängd för vidare inlägg.
W

Warmia

Vet någon vad det kan bero på att min syn har blivit såååååå mycket sämre efter förlossningen. Den är riktigt dålig faktiskt :cry: .
Finns det någon som har råkat ut för detta mer än jag?
Jag tänker vänta några veckor till och se om den kommer tillbaka annars så får jag nog kolla upp den.....

Sv: Har fått så dålig syn....

Min har däremot blivit grymt mycket bättre! Inget efter första sonen men efter andra har jag gått från -4 i närsynthet till 0,5 på ena ögat och 1,50 på andra däremot har mitt brytningsfel på ena ögat blivit såpass sämre att helheten blir att jag sser lika dåligt men på ett annat sätt, men vänster öga ser jag alltså bättre på nu. Konstigt.

Vanligt kvinnor får synrubbningar i samband med graviditet, förlossning och ammning.
Synen stabiliseras igen, kan ta upp till ett år efter avslutad ammning.

/P Döben

Jag har då fått byta glasögon till starkare efter varje barn.
Framför allt så har jag blivit redigt astigmatisk.
Så jag gläder mig över att det nu finns toriska kontaktlinser.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag håller på att bli knäpp av allt velande och tankar och funderingar fram och tillbaka 😅 Jag har idag ett barn på 1,5år. Jag lever... 2
Svar
26
· Visningar
2 455
Senast: MiniLi
·
Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 215
R
Gravid - 1år I dag var min man och jag och gjorde ett tidigt ultraljud, då vi ville se om allt såg bra ut med "vårt lilla Pyre" (jag är i v. 7). Vi... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 853
Senast: julgrisen
·
Övr. Barn Nu har topplocket gått här och jag behöver er hjälp och reda i om jag är orimlig eller inte. I början av mars gick ett pingisrack... 2
Svar
28
· Visningar
3 220
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fågelobservationer
  • Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V