Här hittar ni sommarens ridleder

Sv: Här hittar ni sommarens ridleder

vi ska ta en sträcka i nån av sörmlands sträckorna :bump:
nån mer som ska det?

Gusturleden hjälpte jag till att bygga en del på, fytusan vad vi slet med stockar & ris för att få stigarna att hålla för hästar ;)

Lägger till: http://www.ridledertiveden.se .
Den är ju i mina hemtrakter ;). Skulle vilja testa den samt den som går runt Skagern någon gång. Men hästen är väll inte 100% trafiksäker och sådär, så jag vet inte om jag vågar i sommar i af :D

får se om jag får hem hästarna så kan jag säkert hänga på, bor ju så lägligt precis mitt på ridleden :D

Jag planerar att rida sträckan Funäsdalen-Gävle men vet inte riktigt vilken väg jag ska rida. Är det nån som har tips på ridvägar? Jag tänkte rida över dalarna eller hälsingland...

Filifjonkan_ skrev:
får se om jag får hem hästarna så kan jag säkert hänga på, bor ju så lägligt precis mitt på ridleden :D
ja, den går ju precis där... vi kommer att rida i slutet på juli el i början av augusti. vore kul om det blev ett stort gäng :D

jag ska rida i sörmland vid Målke :D för i september ska vi flytta dit :D men vi komma hålla ridleden igång :) så bilden på pubhuset vid målke komma vi äga :D:D ska bli skit kul

Liknande trådar

R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att... 6 7 8
Svar
151
· Visningar
21 302
Senast: Raderad medlem 147980
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Nu är vi redan i slutet av januari, och det var några veckor sedan Clara Lidström skrev dessa orden, men eftersom jag själv behövde dem...
Svar
0
· Visningar
563
Senast: Mineur
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Veterinärbrist hotar under semestern i sommar. Nyutexaminerade veterinärer väljer smådjur framför produktionsdjuren. ... Källa / Läs...
Svar
0
· Visningar
710
Senast: Gunnar
·
Trädgård & Växter Till hösten flyttar jag och familjen till hus på landet. Tomten är allt som allt på lite drygt en halv hektar, en liten del är skog och... 2
Svar
21
· Visningar
2 472

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka