Har insett att jag är ett hot

Status
Stängd för vidare inlägg.
Idag var det några " viktiga" personer på jobbet. De var oroliga över sina pengar. Så det var att sitta med höghönsen och dra samma historia för femtielfte gången. Nu har de också lärt sig och blivit rejält insatta i ämnet, så för en gångs skull kan jag äntligen känna att jag får stöd och att det faktiskt är deras beslut jag verkställer, inte något jag hittat på. De viktiga personerna hade uppenbarligen blir itutade av min favorit person ett och annat. Det blev så uppenbart redan innan, när det kom ett brev som skulle besvaras skriftligen med exakt samma frågor som min favvo person sprider lögner om. Det intressanta var ändå att de kunde lyssna och faktiskt ta till sig fakta, så det blev riktigt bra. Ja, höghönsen kan faktiskt styra och ställa, tänka på framtiden och få ihop det ekonomiska, utan att de viktiga personerna behöver oroa sig. Och jag har svar på tal, fast de viktiga inte tror att en kvinna kan. Jag fick beröm för att jag var saklig och lugn, även när de viktiga ville påtala min inkompetens och jag svarade med korrekthet. Det är så skönt att ha ryggen fri, att aldrig hittat på, ljugit eller mörkat något. Så skönt att veta att hur mycket ni letar och försöker, kommer ingen någonsin hitta ett tjänstefel. Det är tydligen så jobbigt för min favvo person, som flertalet gånger försökt baktala mig, och nu också försöker få de " viktiga" att göra likaså. Men se, det gick inte. Så, då är det bara att invänta nästa drag från min favvo igen.
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 492
  • Artikel
Dagbok Om jag vill slippa betala för parkering när jag åker till jobbet så kan jag ställa mig på en gratis infartsparkering som ligger ca 15...
Svar
3
· Visningar
1 932
Senast: Eloise
·
  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 134
Senast: Pratsch
·
  • Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
1 732
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp