Bukefalos 28 år!

Har jag blivit blockad??

athena

Trådstartare
Detta fick jag upp när jag försökte skriva ett svar i en tråd på Hästverksamhet:

athena, you do not have permission to access this page. This could be due to one of several reasons: - Your user account may not have sufficient privileges to access this page. Are you trying to edit someone else's post, access administrative features or some other privileged system? - If you are trying to post, the administrator may have disabled your account, or it may be awaiting activation.
 
Sv: Har jag blivit blockad??

Jag fick likadant när jag gick in på islandsgnägg via favoritlänk på datorn. Tydligen så har de tagit bort gnäggsidorna (iaf på island) så det är nog därför det blir så. När jag gick in på vanliga island så fanns alla trådarna som funnits på gnägg där.

Kan det ha varit så för dig med? Att tråden flyttats till en annan forumsrubrik?
 
Sv: Har jag blivit blockad??

Troligen har tråden raderats under tiden du skrev vilket gör att den inte är tillgänglig när du skickar ditt svar.
 
Sv: Har jag blivit blockad??

Ja dra på trissor, det ser jag ju nu - tråden är borta.
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Idag så släppte Ed Sheeran ett nytt album. Och som ni kanske vet så älskar jag hans musik ❤️ Och jag har iprincip inte sovit nånting...
Svar
5
· Visningar
684
IT & mobiler Idag när jag kollade min email, brukar även kolla skräpposten då några av mina mail som inte är skräppost hamnar där också och såg ett X...
Svar
19
· Visningar
3 116
Kultur Jag har inte skrivit på engelska eller inte akademiskt på ett antal år. Funderade på om jag fortfarande kan skriva öht. Satte mig ner...
Svar
14
· Visningar
1 699
Senast: Tonto
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok ... om något som gnagt i mig ända sedan en av mina kunder i morse gratulerade mig på Internationella Kvinnodagen. Och jag känner att jag...
Svar
0
· Visningar
1 137
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Högtalare
  • Byta nackstöd på bil
  • Vad gör vi? Del CXCVII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Älgflugor
  • Dressyrsnack 17
  • Föl 2020

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp