Bukefalos 28 år!

har jag en alien på näsan?

Emmahpemma

Trådstartare
jag har en punkt på näsan som börjar klia hysteriskt varje gång jag äter ostbågar! :o
bor det en alien där?
eller vad felas min näsa? :D
heter det ostkrokar eller ostbågar?
 
Mest troligast är att det bor en liten, välvillig alien där.
Frågan är väl snarare om det FINNS någon ost alls i dessa produkter? Det kanske är det som felas näsan :)
 
Ostbågar, så klart! Och om det inte är en Alien, så är det kanske en liten mus, som blir sugen att smaka dina ostbågar:D
 
Självklart heter det ostkrokar! Och näsan som börjar klia, det kanske är samma reaktion som man (?) brukar se på möss när dom upptäcker ost? :P "lyckorus" kanske haha :P
 
Min kliar av choklad... har accepterat det som varande karmiskt straff för sockerätning. Kliar lika mkt av fairtrade-choklad så det kan inte vara mina ekonomiska skuld till omvärlden som straffas för iaf.
 
Jag vet inte vad som felas din näsa men det heter i alla fall ostkrokar, åtminstone där jag bor :D
 
Det heter "Majsstärkelsebågar med smak av vad producenten tror sig komma undan med för vad som kan kallas ost"

Förövrigt kliar nog näsan för att den uppdagar fusket och vill göra dig uppmärksam på det:D
 

Liknande trådar

Hundhälsa Min vovve Strider har ett sår vid ögat som kommer och går. Den här gången har det varit där i över en vecka utan att läka. Det brukar...
Svar
3
· Visningar
591
Senast: Kilauea
·
Katthälsa Hej, Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Svar
12
· Visningar
1 212
Senast: Sassy
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
14 621
Senast: Barbabelle
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 361
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Fixa innan tävling?
  • Ridskoleryttare
  • Trollet rymmer

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp