Har ni sett en sådan tröja.

Cattis_E

Trådstartare
Har ni sett en tröja med sådana ärmslut på bilden som inte är luddig? (Läs kan användas på jobbet, vi har ganska fri klädkod, men ludd känns lite väl).
Den jag har är inköpt i USA, så den kan ju vara lite svår att hitta här.
Helst med två olika tumhål där man kan välja längd över händerna.
Blir gärna kall om händerna vid datorn såhär års...
 

Bifogade filer

  • 20231122_074347.jpg
    20231122_074347.jpg
    132,8 KB · Visningar: 88
Jag köpte flera stycken, olika tjocka, på hästavdelningen på Ullared för ett tag sedan som jag har när jag rider och grejar i stallet. Älskar dem! Bara ett tumhål dock.
 
Houdini power hoodie is the shit för kalla händer. Köp vid färgutförsäljning dock för de ligger rätt högt i pris. De tar dock aldrig slut. Min första har jag haft i fem år och nästan använt dagligen och det syns inte.
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Alltså, jag gillar inte att däringa i affärer och har blivit allt kräsnare med jag vill ha av en tröja. Nu är jag inne på jobbet eller...
Svar
0
· Visningar
327
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 455
Senast: Grazing
·
Kultur Är det någon som har några tips på passande böcker? Jag gillar böcker som inte är för mörka/deprimerande, som har ett hyfsat lyckligt...
2
Svar
38
· Visningar
1 571
Senast: Butros
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag ville göra en egen dagboks tråd om dethär för att det är mera djupa tankar och så och jag vill inte blanda hop det med liksom...
Svar
15
· Visningar
1 284
Senast: SiZo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Airtags, selar etc
  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Hundrädda

Hästrelaterat

  • Vad gör halvblodsägare?
  • Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp