Har svårt att välja!

rostad

Trådstartare
Det är så att jag ska köpa ett nytt dressyrträns till Bobby. Men jag har svårt att välja.. Den andra hästen jag har, har jag köpt en Stübben träns. Jag är jätte nöjd med tränset. Men jag kan inte köpa ett likadant. Vet ej hur jag ska göra.
Han måste ha ett nytt träns snart! Tyglarna är för korta, lädret är dåligt osv.

Detta är stübben tränset som den andra hästen har:
000_12963.jpg

Vilket träns tycker ni att jag ska välja?

Hästen är svart med vitt stjärn. Väldigt vacker huvud så inte för mycket "tjafs" på.

Sv: Har svårt att välja!

köp ett vanligt stubben utan en masssa tjafs utan bara smala enkla remmar.
ingen bred nosgrimma, de är fult.

Tycker inte stubben har snygga träns alls... Tränset du visar är ju inget typisk dressyrträns... Dom ska ha smala eller rundsydda remmar och bred nosgrimma! :d

Jag gillar inte rundsydda träns. Bred nosgrimma är snyggt. Med det bros på vilken häst.

Jag har ett Jacson-träns, Novarro heter det. Typiskt dressyrträns med bred pullback nosgrimma (som jag INTE drar åt hårt). Snyggt som sjutton!

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 525
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
704
Senast: cowgirl81
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför... 2
Svar
22
· Visningar
4 088
Senast: lirco11
·
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 313

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Shop to you drop, del 4
  • Kattbilder #10
  • Oseriös avel 2023

Hästrelaterat

Tillbaka