Håravfall

Popcorn

Trådstartare
Jag undrar om man fäller mer hår på hösten än övrigt? Eller är det bara jag som har blivit nojig just nu?

Jag har halvlångt hår och jag tycker det riktigt drösar med hår när jag kammar mej. Ok. när man har långt hår så ser det ju mycket värre ut än när man har kort, men ändå?

Mer än jag som är nojig, eller?? :nailbiting:

Sv: Håravfall

Ja, man brukar fälla lite mer på hösten och våren, precis som djuren. ;) Så länge det inte blir i såna mängder att man börjar bli tunnhårig så brukar det vara fullt normalt. :)

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har torrt frissigt och något lockigt hår som ser riktigt trist ut. Just nu kör jag balsammetoden och håret har blivit friskare och... 2
Svar
28
· Visningar
1 212
Senast: Tassa
·
Kropp & Själ Jag har alltid haft rätt tunt hår, typiskt svenskt; fint och tunt och blont. Det gör inget att jag inte har nåt tjockt hårsvall, alls...
Svar
12
· Visningar
783
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Pga mediciner (tidigare och inte nu längre) och från början tunt hår och att man inte direkt blir yngre så är mitt hår ... ja hemskt...
Svar
19
· Visningar
886
Senast: Raderad medlem 142658
·
Tjatter Ok kära bukefolket låt mig delge er ett dilemma som jag just nu befinner mig i. Kände redan i helgen att jag började bli risig. Sonen... 2
Svar
27
· Visningar
2 331
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka