Bukefalos 28 år!

Hårblås och locktång

MissFideli

Trådstartare
Vill ha ny hårblås och en bra locktång. Tittat på nya Dyson, den har ju typ allt, men priset...
Jag har fint, rakt hår som lätt blir frissigt.
Till skuldrorna ungefär.
Tips?
 
Jag fönar sällan mitt hår men har en dysonfön ändå. Den är helt outstanding när jag väl använder den :)
 
Vill ha ny hårblås och en bra locktång. Tittat på nya Dyson, den har ju typ allt, men priset...
Jag har fint, rakt hår som lätt blir frissigt.
Till skuldrorna ungefär.
Tips?
Har inga tips, men är glad att få höra ordet hårblås!
Att det verkligen heter hårfön fick inte riktigt fäste förrän på frisörskolan (varifrån jag köpte en Parlux 3200 för 17 år sen).
 
Har inga tips, men är glad att få höra ordet hårblås!
Att det verkligen heter hårfön fick inte riktigt fäste förrän på frisörskolan (varifrån jag köpte en Parlux 3200 för 17 år sen).

Fön låter så professionellt 😅
Blåser håret torrt hemma, fönar håret torrt på salong 😎
 
Jag fönar sällan mitt hår men har en dysonfön ändå. Den är helt outstanding när jag väl använder den :)

Ja, den verkar helt klart outstanding. Tittar på den senaste airwrapen, det är förvisso en dyr pryl, men det är ju också många prylar i 1. Verkar relativt lätt att hitta begagnad med.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har mörkbrunt hår som numera färgas för att inte bli grått. Men det blir lätt lite platt och trist i färgen, särskilt på vintern. På...
Svar
2
· Visningar
544
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Bästa Termomuggen? Jag har en från Thermos som jag använt i tio år kanske, men efter nästan daglig andvändning tänker rjag nog en ny...
Svar
10
· Visningar
286
Senast: Mabuse
·
F
Kropp & Själ Jag har sedan några år tillbaka besvär med spända muskler i nacke och skuldror. Ihärdiga kiropraktorer, massörer och naprapater har...
2
Svar
34
· Visningar
1 723
Senast: Fruentimber
·
Fritid Visst har vi byggkunniga här som kanske kan komma med tips och råd vid val av virke? I stallet har vi hyllor i vårt "vattenrum" de...
Svar
17
· Visningar
850
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp