• Trav
  • Trådstartare Trådstartare _Runaway_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 1 112

_Runaway_

Trådstartare
måste fråga er som är lite mer vana i travet, hur vanligt tycker ni det är med hasgallor bland travare? Vad beror det på?
och en lite mer riktad fråga, tycker ni det är vanligt med hasgallor på hästar som backtränas?

Sv: hasgallor

måste fråga er som är lite mer vana i travet, hur vanligt tycker ni det är med hasgallor bland travare? Vad beror det på?
och en lite mer riktad fråga, tycker ni det är vanligt med hasgallor på hästar som backtränas?

Jag tycker nog att det är de hästar som har lösa benbitar eller är opererade för det som är galliga i hasorna!

Sv: hasgallor

Jag tycker nog att det är de hästar som har lösa benbitar eller är opererade för det som är galliga i hasorna!

Just så är det med min.....
Behandlar med massage och lazer nån gång i månaden för att hålla dom mjuka.

Liknande trådar

Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
506
Senast: Unafraid
·
Dressyr Min häst har en tendens att börja tugga på bettet (läs öppna och stänga munnen) när han tycker att saker är jobbigt/han tar i. Det...
Svar
9
· Visningar
554
Senast: Elo
·
Ekonomi & Juridik Hej! Har lite frågor ang. hästar som inte blivit färdigregistrerade och vad som kan vara viktigt att tänka på i detta fall. Kikar...
Svar
11
· Visningar
988
Senast: Roheryn
·
Ridning Hej hallå. Lite pinsamt men måste ändå fråga, har någon några bra grundläggande övningar för att hoppningen ska gå bättre? Jag har...
Svar
3
· Visningar
727

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka