Häst böcker?

• Hästmänniskan
  • Trådstartare Trådstartare linabergmer
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 994
L

linabergmer

Finns det några bra böcker man kan köpa/låna om hästar. Som handlar om inridning/tillridning?
Nån bra internet sida?

Finns en hel del. Kolla http://www.hobbybokhandeln.com/hastbok/ de har ett mycket brett utbud (!) och dessutom står det bra om vad böckerna
handlar om. Hittar du någon du tycker verkar intressant, men inte vill köpa så kan du kolla med biblioteket i stället.

Du kan även kolla ridsportförbundets postorder på www.ridsport.se finns ett par bra böcker, samt videofilmer
-gillar själv Kyras filmer. :bow:

Hejsan!
Kolla på ditt eget biblotek så hittar du säkert nått
Jag rekomenderar:
-UNGHÄSTAR, INGRID ANDERSSON
Sen är det ju alltid bra att läsa Henrys Blakes böcker.
Lycka till!

Liknande trådar

Hästmänniskan Söker tips kring hästköp! Jag tar examen i vår och går i tankarna på att skaffa häst igen. Ekonomin för att köpa en färdigutbildad...
Svar
5
· Visningar
853
Senast: Freazer
·
Hästmänniskan Hej, jag vill köpa en egen häst men jag måste kolla med er mer ”erfarna”/ni som har egen häst. För jag har nämligen hittat en häst som...
Svar
3
· Visningar
743
Senast: Görel
·
Hästmänniskan Min saknad av egen häst har åter igen kommit tillbaka, som den ofta gör. Sålde min för 5 år sedan och har sedan dess bara ridit någon... 4 5 6
Svar
109
· Visningar
5 257
Senast: Nota
·
Hästmänniskan Jag har ett dilemma som jag kanske kan bli klokare av med hjälp av er. Drömmen är en egen liten gård med välplanerad lösdrift. För att... 2
Svar
30
· Visningar
2 853
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Leverera valp vid 12 veckor?
  • Uppdateringstråd 31