häst dammsugare

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare finduslinda33
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 950
F

finduslinda33

dammsuger ni era hästar?? isåfall, vad använder ni för typ av dammsugare?
någon som provat den från börjes? är den bra?

Sv: häst dammsugare

Har en Käscher. (eller hur det stavas) med "rykt-tillsats". Köpt på Nordpost. Den funkar bra, men jag vet inte. Tröttande efter några gånger då det blev lite för omständigt. Går snabbare att borsta som vanligt än att plocka fram dammsugare med tillbehör..
Men dammsugaren kan ju användas till annat (Grovdammsugare som man även kan dammsuga vätska med)

Vi dammsuger hästarna på vintern, när leran är för påträngnade. Bättre både för oss och hästarna. Vi har en industridammsugare med rykttillsatsen från Kärcher (tre borstar vill jag minnas).

Fungerar väldigt bra när man väl vant hästen vid tillvägagångssättet.

ja, jag tycker det e skitbra att dammsuga tex innan tävling. Hagen min häst går i är mycket jordig och lerig på höst/vinter och det e näst intill omöjligt att få hästen ren om du inte badar eller dammsuger.....

vad kostar den dammsusgaren från kärsher????

Liknande trådar

Hemmet Inser att jag måste köpa mig en "vanlig" dammsugare, då jag bor i en etta känns det inte värt att köpa en ny robot, då min gått sönder... 2 3
Svar
44
· Visningar
1 061
Senast: Bison
·
IT & mobiler Nu för tiden kan man ju styra nästan allt med mobilen, hur mycket av elektronik och annat i hemmet styr ni med telefonen? Vi kan... 2
Svar
34
· Visningar
997
Senast: Mirre
·
Hemmet Som rubriken antyder är jag på jakt efter en ny dammsugare då vår gamla som var här när vi köpte sommarstugan har gett upp. Gärna en...
Svar
16
· Visningar
625
Senast: sthu
·
Övr. Katt Att ha en långhårig misse och inte gilla att ha katthår överallt är ingen bra kombo :laugh: Men jag tycker om prinsessan väldigt... 2
Svar
25
· Visningar
1 229

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Vi som letar häst II
  • Dressyrhingsten Skyline to B.
  • Födda-24
Tillbaka