JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Häst fastnade i vält transport
Moderator
Hästnyheter
I september förra året stoppades en bil med hästtransport av polisen - bakom ratten satt en kvinnlig hästhandlare, och i transporten...
Hästnyheter
Hästens liv fick inte att rädda. ...
Källa / Läs mer:
https://www.tidningenridsport.se/hast-halkade-ner-for-slant-fick-avlivas/
Hästnyheter
Halkan ställer till det för många hästar och deras ägare just nu. Stephanie Lindskog oroade sig för att hennes oskodda avelssto skulle...
Hästnyheter
Strax efter klockan 21 på söndagen kom ett larm från SOS om en bil med hästtransport som hade kört i diket på riksväg 34. ...
Källa /...
Handdukar
Hemmet Min kritik? Jag har nämnt att jag tyckte att @Badger s inlägg togs emot konstigt illa. Att existensen av second hand inte i sig är ett...
Palermo
8 minuter sedan
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Nu tar jag helg... :) Hämtade en reserverad bok (En farlig nystart av Christoffer Holst) på biblioteket och fick också syn på Nattankare...
bettysmatte
11 minuter sedan
Svar: 1 473
Visningar: 50 906
Allmänt
Somna in hemma
Hundhälsa Vi gjorde samma sak med syrrans hund, som var mest med mamma. När hon blev för gammal och det var dags tog vi hem veterinären till mig...
Mia_R
18 minuter sedan
Svar: 33
Visningar: 1 811
Hund
Oseriös avel 2023
Hundavel & Ras Nu blev det så att jag avstod från att anmäla oss denna gång. Ju mer jag tänkte på det desto konstigare kändes det att tuta i henne mer...
Capybara
52 minuter sedan
Svar: 1 923
Visningar: 187 112
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Ah, ok! :) Jag fixade recept gratis på firstvet så det var väldigt smidigt men nu när jag kollade min närmsta apotek har de bara...
geting
Idag kl 16:32
Svar: 1 423
Visningar: 87 326
Hund
Besiktning nödvändig?
Hästvård Görs en besiktning är risken att om det röntgas osv blir en anmärkning. Har jag redan hästen hemma hos mig och gör en vetcheck blir det...
Freazer
21 minuter sedan
Svar: 15
Visningar: 914
Vård
Linjeavel?
Avel Lyssnade också på den och håller med!
Blyger
36 minuter sedan
Svar: 5
Visningar: 798
Avel
Bergsyra
Foder & Strö Det är nog inte känt vilken mängd det är giftigt. Man verkar ha funnit att den innehåller oxalater och nitrater, av vilka de senare...
Cattis_E
49 minuter sedan
Svar: 1
Visningar: 145
Vård