Häst fick avlivas efter påkörning – väg 100 öppen igen

En påkörd häst gjorde att väg 100 mellan Höllviken och Vellinge stängdes av i båda riktningar. Veterinär och djurambulans larmades till platsen, men hästen fick avlivas på grund av sina skador. Vägen var stängd i två och en halv timme.
 
Jag lägger enbart in nyheter jag lyckas komma in och läsa.
Tyvärr lyckas jag ibland lägga in nyheter som på olika sätt har begränsningar och inte kan kommas åt av alla. Ofta är det inte uppenbart att det finns begränsningar. Jag är ledsen att det sker och tyvärr kommer det nog fortsätta ske ibland.
 
Jag lägger enbart in nyheter jag lyckas komma in och läsa.
Tyvärr lyckas jag ibland lägga in nyheter som på olika sätt har begränsningar och inte kan kommas åt av alla. Ofta är det inte uppenbart att det finns begränsningar. Jag är ledsen att det sker och tyvärr kommer det nog fortsätta ske ibland.

Det är ju inte enkelt när det verkar vara olika och när tidningarna själva ändrar. Så inte ditt fel!
 
Jag lägger enbart in nyheter jag lyckas komma in och läsa.
Tyvärr lyckas jag ibland lägga in nyheter som på olika sätt har begränsningar och inte kan kommas åt av alla. Ofta är det inte uppenbart att det finns begränsningar. Jag är ledsen att det sker och tyvärr kommer det nog fortsätta ske ibland.
Det finns två saker du inte kan påverka: dels de gånger en tidning låter en artikel vara öppen en stund och sedan låser, dels de som använder frekvensmodellen, alltså att en läsare har ett visst antal fria artiklar att läsa under en vecka, därefter låses det mesta för just den personen.

Men eftersom det finns många personer i grupp två där, som inte fyllt sin gratiskvot på tidningen X ännu, så kommer ändå många att kunna läsa om du bara fortsätter som du gör.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter En häst blev på måndagen påkörd av en bil norr om Kristianstad. Hästen skadades så allvarligt att den fick avlivas på plats.
Svar
0
· Visningar
697
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Räddningstjänsten larmades under söndagskvällen till Talbo i Stenungsund då en häst fastnat i någonting. – Den var illa skadad...
Svar
0
· Visningar
490
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Efter måndagens olycka, där en bilist körde rakt in i en flock med lösa hästar, har nu samtliga fem hästar dött av sina skador - två...
Svar
0
· Visningar
827
Senast: Gunnar
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 089

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp