JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Häst gick ner sig i brunn
(Ridsport)
En häst gick på tisdagseftermiddagen ner sig i en brunn i Lågetorp i Östernärke. Räddningstjänsten kallades till platsen för att hjälpa hästen.
Läs mer...
Moderator
Hästnyheter
En ponny har fallit ner och fastnat i en brunn på en gård utanför Oskarström.
– Vi har en styrka på plats där nu och ska se vad vi kan...
Hästnyheter
En ponny föll på tisdagskvällen ner i en brunn i Oskarström utanför Halmstad.
Med hjälp av en specialsele – och en grannes traktor –...
Hästnyheter
En ponny som ramlade ner i en brunn på en gård utanför Oskarström i Halmstads kommun, fick så svåra skador att veterinären var tvungen...
Hästnyheter
Vattnet i brunnen var så pass djupt att hästen som ramlat ned inte bottnade. Efter två timmars räddningsinsats lyckades...
Ögonfärg
Kropp & Själ Hans ögon var naturligtvis inte blå som i blå utan såg ”blå” ut i ljus.
Han hade melerade dvd skiftande ögon tror man kan se dom flesta...
Nota
2 minuter sedan
Störiga saker vi stör oss på, del 39
Tjatter Allt (!) är så himla dyrt nu. Jag kommer att behöva köpa en ny dator innan året är slut och jag vill inte - så mycket pengar och det är...
Liten
2 minuter sedan
Svar: 1 810
Visningar: 92 840
Allmänt
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt Det hade jag också gjort i ditt läge - det är ju rätt så enkla undersökningar att göra för att utesluta just njurarna ändå!
Liten
27 minuter sedan
Svar: 1 167
Visningar: 61 739
Katt
Tar jag rätt beslut att avliva?
Hundhälsa Exakt!
Var samma med alla dessa shittbulls för 10 15 20 år sen, så många som föddes helt jävla trasiga både i kropp och knopp och det...
Nota
34 minuter sedan
Svar: 18
Visningar: 856
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Jag älskar verkligen mina hundar. Jag och Trassel skulle ut på en kissrunda i trädgården men även när jag försökte vara tråkig så han...
Lillefrun
Idag kl 11:41
Svar: 1 343
Visningar: 82 049
Hund