JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
(KVP)
Två hästar blev på tisdagskvällen påkörda av en bil på riksväg 13 utanför Klippan.
Ingen av dem klarade smällen.
- De var lösa hästar som smitit från någonstans, säger Ola Nilsson, driftledare vid SOS Alarm.
http://www.kvp.se/nyheter/1.905279
Moderator
Sv: Häst påkörd av bil - dog
Men så hemskt!
Neee vad hemskt stackars hästar hoppas dom dog snabbt.
Och stackars förare vilken tur den hade som klarade sig fy vad otäckt stackars allihop.
Va hemskt
Hästnyheter
En häst med ryttare blev strax efter kl 13 påkörda av en bil i Hol utanför Vårgårda. Det ska inte vara några personskador, men det är...
Hästnyheter
En häst som kommit lös blev påkörd på riksväg 41 utanför Borås sent på tisdagskvällen.
– Det var så illa att hästen var tvungen att...
Hästnyheter
En häst har blivit påkörd av en bil på väg 44 strax öster om Trollhättan. Hästen har dött i samband med olyckan. Ingen person har...
Hästnyheter
På onsdagsförmiddagen såg ett vittne en häst som hade rymt från hagen utanför Enköping. Hästen sprang ut på vägen och blev påkörd av en...
2
3
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Lily har bestämt sig för att överge lägenheten. Nu bor hon på balkongen. Vädret är fantastiskt och jag har satt ett kompostgaller vid...
Red_Chili
46 minuter sedan
Svar: 1 429
Visningar: 87 952
Hund
Oseriös avel 2023
Svar: 1 945
Visningar: 188 152
Hund
Akvarietråden V
Övr. Djur Nu har mina guramis en ny kull :rofl:
De små ligger precis under vattenytan igen. Jag ska flytta dem senare till ett räkakvarium. Har...
Red_Chili
Idag kl 19:35
Svar: 1 465
Visningar: 44 820
Djur