Häst/ryttarytrustning!

• Dressyr
  • Trådstartare Trådstartare Tictacto
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 015
T

Tictacto

Min dressyrkavaj har blivit förstor:D Så nu vill jag ha tips på tävlings kavajer den ska va mörkblå och gärna matchande hjälm till. Ska även köpa nytt tävlinsträns så tips på det söker också:D

Sv: Häst/ryttarytrustning!

Tränset ska va mörkbrunt/oxblod ,.

Har en blå Pikeur kavaj. Ursnygg. Till den brukar jag ha en charles owen ridhjälm. Matchar väldigt bra till kavajen färgmässigt! :d

Pikeurkavajerna är jättefina! :love:
Träns beror ju lite på vilken prisklass du hade tänkt dig. Själv suktar jag efter ett Döbert träns (brunt). Men de ligger ju på ca 3000 kr, smakar det så kostar det..;)

Pris spelar ingen roll bara det är bra och passar till en arabskimmel:D

Liknande trådar

Dressyr Vad är era bästa tips för att peppa ridskoleryttare (eller tävlingsovana privatekipge) att våga anmäla sig till klubbtävlingar i dressyr... 2
Svar
27
· Visningar
2 097
Senast: Lady_S
·
Dressyr Ett litet sidospår, som kanske borde vara en egen tråd, men jag har precis insett att jag måste köpa nya sporrar om det blir nån tävling... 17 18 19
Svar
360
· Visningar
12 088
Senast: Hedwig
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
573
Senast: Ramona
·
Hästmänniskan Min saknad av egen häst har åter igen kommit tillbaka, som den ofta gör. Sålde min för 5 år sedan och har sedan dess bara ridit någon... 4 5 6
Svar
109
· Visningar
5 294
Senast: Nota
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka