häst spöken....

Sv: häst spöken....

Jag tror absolut på efterlämnade energier vill inte säga spöken eftersom det ligger en så negativ klang i det.

I vårt stall spökar det rätt rejält. Jag ser skepnader i ögonvrån och saker och ting flyttas utan att någon rört dem. I stora boxen så bodde det förr ett nordsvenskt sto och hennes närvaro kan man känna ofta, hon dog nämligen i den boxen. Min Vilja reagerar på henne rätt starkt och brukar hälsa på henne.

Sv: häst spöken....

Usch, jag är verkligen "realist" ut i fingertopparna, men den här tråden ger mig gåshud från topp till tå!:P
Har aldrig varit med om något liknande med djur, däremot kände jag någon form av närvaro en period efter min farmors död. Det var absolut inget obehagligt utan det var mer som att någon ville se till att allt stod rätt till och att jag skötte mig.. Jag intalar mig att det är mitt undermedvetna som spelar mig ett spratt men jag har aldrig varit med om något liknande innan.

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Jag har ett ämne som jag gärna vill höra andras synpunkter kring då jag själv inte riktigt vet hur jag ska tänka, hittade ingen annan... 2
Svar
36
· Visningar
3 639
Senast: 13579vas
·
Hästmänniskan Min situation: Jag börjar tänka mer och mer på att skaffa en till häst, det började som ett "skämt" att jag kanske ska köpa en kompis... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 988
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 502
Senast: Ceta
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 322
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka