JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Häst var redan död när den revs
(Värmlands Folkblad)
I fredags fann travtränaren Svante Karlsson i Sillerud det ett och ett halvt år gamla travhoppet Global Invention död i sin hage med skador i buken.
- Min bedömning är att skadorna är gjorda efter att hästen redan var död, säger jaktvårdskonsulent Gunnar Glöersen vid Jaktvårdsförbundet i Värmland.
http://www.vf.se/newvf/docs/visa.asp?textID=34724
Moderator
Hästnyheter
(Värmlands Folkblad)
Allt fler ansökningar kommer till länsstyrelsen med begäran om tillstånd att gräva ner döda hästar. Orsak...
Hästnyheter
(Värmlands Folkblad)
I onsdags kväll på Gylleby vann nioåriga Cecilia Karlsson från Elofsrud i Västra Ämtervik med sin fyraåriga...
Hästnyheter
(Värmlands Folkblad)
En man som under en period var verksam som ridinstruktör vid en ridklubb i Värmland åtalas för djurplågeri...
Hästnyheter
(Värmlands Folkblad)
De är unga, talangfulla och bäst i landet.
12-14 augusti kommer Sveriges 120 bästa dressyrryttare till Hammarö...
Blandraser och renraser
Hundavel & Ras Jag tycker inte att jämförelsen med Buke är relevant alls. Diskussioner här är inte knutna till specifika användare.
Du skriver ju...
Dentaku
6 minuter sedan
Svar: 83
Visningar: 1 758
Hund
Akvarietråden V
Övr. Djur En kamphona på jobbet var så blyg att hon konstant gömde sig i en växt. Hon kom inte ens fram för att äta, med resultat att de andra i...
Red_Chili
9 minuter sedan
Svar: 1 396
Visningar: 41 861
Djur
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Jag tar balsam på mina ibland, särskilt på Sparven som blir lite tovig (och inte uppskattar att borstas). Har viss effektiva pälsen, men...
Ceta
24 minuter sedan
Svar: 1 279
Visningar: 77 042
Hund