Hastaffar i Los Angeles

KarinP

Trådstartare
Hej kompisar!

Jag befinner mig just nu pa en underbar semester i Los Angeles, CA.
Letar runt efter hastaffarer men har ett ganska trott modem och endast 10 h surf/manad. Buke-fraga ar det sakraste kortet.... :)

Har tillgang till bil och kan aka var som helst... :) (I/utanfor LA inom rimlig tidsgrans).

Aker hem 1 augusti.

Tack for hjalpen puss a kram!

Sv: Hastaffar i Los Angeles

Det finns ett enormt (!!) stalle som heter Broken Horn, det ar dit alla aker!

Adressen ar:

1022 Leorita Street
Baldwin Park, CA 91706

Alla hastmanniskors dromstalle.. haha. Man kommer inte ur stallet utan att spendera en mindre formogenhet..

tyvarr stangd mandagar och tisdagar, annars oppen 10-6 onsdag-lordag, 10-5 pa sondag

Där var jag också, när vi var i LA i våras. Kanonbutik som verkligen rekomenderas :)

Tack ni ar bast!
Precis ett sant tips som jag sokte.

Om ni har flera tips tar jag garna emot allt, jag aker runt ganska mycket och aker jag -forbi- sa stannar jag garna i en hastaffar... :)

Broken Horn verkar however vara vart en heldag!

Tack ni ar bast!
Precis ett sant tips som jag sokte.

Om ni har flera tips tar jag garna emot allt, jag aker runt ganska mycket och aker jag -forbi- sa stannar jag garna i en hastaffar... :)

Broken Horn verkar however vara vart en heldag!

Broken Horn ar definitivt vart en hel dag! :D

Annars sa finns det flera mindre stallen i Glendale, runt LA Equestrian Center.

Stephens Hay & Grain
1840 Riverside Drive
Glendale, CA 91201

Da Moor's Tack & Feed
1532 Riverside Dr, Glendale, CA

LA Saddlery
480 Riverside Drive
Burbank, Ca 91506

-Alla dom har ar alltsa jattenara varandra

LA Saddlery ar faktiskt innuti LA Equestrian center. Alla av dom har mindre stallen jag har listat har ar helt overflodiga nar man har Broken Horn, men det kunde mycket val vara vart det att ga pa LA Saddlery, eftersom nar man ar val i Equestrian Centret kan man vandra runt ganska fritt och kika pa den har enorma anlaggningen och alla fina hastar och sant. :d

Jag ver på dem med :D. Men de gick verkligen inte upp emot Broken Horn! Fyndade dock Professionals Choice- boots på Da Moor´s :D

Var i en ridsportbutik till förresten. Men det var på vägen ner till San Diego.

Marys Tack and Feed

3675 Via De La Valle
Del Mar, Ca 92014

Lika mycket prylar som Broken Horn, möjligen inte riktigt lika bra priser men väl värt ett besök! :)

Tack för svaren!

Nu ar jag hemma,
hann med Broken Horn eftersom jag inte haft så mycket internetmojligheter som jag hade trott att jag skulle ha.

Jag tyckte det va en jattefin affar!
Utbudet av jeans, hattar och boots var mer än över förväntan!
Sadlar (western)träns, lasso och diverse produkter för hästvård var imopnerande.

Utbudet av english-style var djupt men inte brett. Fanns tex bara beige ridbyxor och kavajer. Inga andra klader. Utrustningsvag låg det prismässigt som hemma.

Tyvarr saknar jag det där lilla extra som jag vill att ett hastaffar ska ha... :)
Sag inte en enda sak som jag inte kan få tag pa i sverige.

Tack för hjälpen igen! Blir definitivt ett nytt besök dar nästa gang!!!

Liknande trådar

Katthälsa I mitten av Juli sa avlivade vi varan gamling (22 ar gammal). Kvar blev en 10 ar gammal katt. det har aven funnits en till katt i...
Svar
2
· Visningar
1 409
Senast: Inglorion
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka