Hästaffärer på Manhattan?

Wysiwyg

Trådstartare
Ska till New York i början på sommaren, och fick snilleblixten att jag kan köpa ridstövlar där! Dollarn är ju så grymt billig att ridstövlarna också borde bli det? :D

Finns cavallo, königs och liknande märken i USA? Finns det någon bra ridsportbutik i New York och helst på Manhattan?

Sv: Hästaffärer på Manhattan?

Kolla deras webb sidor på åf
annars är det bra priser på Ariat

Marve

Webbsidor på åf? :confused:

Ariat, är det ett bra märke? Kvalité, utseende, storlekar etc?

ja, kolla på märkenas hemsidor efter ÅF.

Ariat är jättebra, har skor från dem, helt underbara :love:

Senast ändrad:

Hon menar nog respektive märkes hemsida där det brukar finnas länkar till återförsäljare. Jag gjorde en snabb koll på Cavalors hemsida och hittade Manhattan Saddlery.

jag kolla på märkenas hemsidor efter ÅF.

Ariat är jättebra, har skor från dem, helt underbara :love:

Hur är de att rida i? Vill ha stabilitet men inte bli fastlåst vilket vissa hårda dressyrskaft leder till..

Måttbeställer man dem eller finns det färdiga storlekar?

Hon menar nog respektive märkes hemsida där det brukar finnas länkar till återförsäljare. Jag gjorde en snabb koll på Cavalors hemsida och hittade Manhattan Saddlery.

Ååh tack :bow:

jafg har som sagt bara slorna så jag kan inte utala mig om stövlarna.
Skorna är iaf jättemjuka o sköna med en speciell stötdämpande sula.

*puttiputti*

Ingen hästaffär utanför manhattan heller? I andra stadsdelar?

Ingen som varit i New York?

Liknande trådar

Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
732
Senast: Jeps
·
  • Låst
Anläggning Nu är jag nyfiken på hur ni tänker! Själv kan jag se båda sidor här, men scenario: När jag flyttade in min häst i det stall hon står i... 6 7 8
Svar
149
· Visningar
12 714
Senast: Görel
·
Skola & Jobb Som rubriken lyder - hur är kulturen angående AW på er arbetsplats? Har ni det? "Måste" man gå med på det? Om ni har det - går alla... 7 8 9
Svar
174
· Visningar
7 933
Senast: BernT
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 958

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka