JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Hästägare åtalas för djurplågeri
Moderator
Hästnyheter
En häst i Norrtälje led svårt av fång och fick avlivas kort efter en inspektion av länsstyrelsen. Nu åtalas den 57-åriga ägaren för...
Hästnyheter
Tre hästägare i Vingåker har nu dömts för djurplågeri efter att en allvarlig vanvård av deras hästar avslöjats. Vid en kontroll fann...
Hästnyheter
Den 74-åriga mannen flydde ut i skogen då han togs på bar gärning när han förgrep sig på ett 5-årigt sto. Ägarna väntade ut honom och...
Hästnyheter
Den 74-årige mannen blev påkommen på bar gärning när han förgrep sig på en häst. Nu åtalas han för brott mot djurskyddslagen...
Vad gör vi? Del CCXII
Tjatter Men alltså! Äldreomsorgen hittar henne inte i sina register trots att hen haft en HL tilldelats sig och tom haft hemtjänst en kort tid!
MJLee
3 minuter sedan
Svar: 1 116
Visningar: 41 111
Allmänt
Hiskelig restskatt!
Juridik & Ekonomi Tack! Jag har redan 3 (eller rentav 4...?) periodiseringsfonder. Den senaste är för detta året - utan den hade jag haft nästan 400 000:-...
Otherside
13 minuter sedan
Textilåtervinning
Samhälle Det finns kommuner som planerat bra. Här finns det möjlighet på alla återvinningsstationer + återvinningscentral.
Rumpnissen
23 minuter sedan
Svar: 303
Visningar: 10 009
Allmänt
Smitare - hur gör ni?
Hundträning Inget jag vet eller har nämnts i den här tråden? Ja då är det väl ännu mer anledning till att faktiskt sätta upp en staket.
Nota
1 minut sedan
Svar: 48
Visningar: 1 145
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Vi har ju vart lite frånvarande efter all otur men nu e vi äntligen på gång igen. Vi har kommit igång med canicrossträningen efter...
Vovve
Idag kl 12:36
Svar: 1 217
Visningar: 72 608
Hund
kattförsäkring
Övr. Katt Jämför hellre en gång för mycket än för lite. Försäkringar är tråkigt och det vet företagen.... Kan rekommendera hemsidor som har bra...
Stinaxkatt
Idag kl 12:19
Svar: 32
Visningar: 1 251
Katt