Hästar eller barn?...

Sv: Hästar eller barn?...

"Allt går bara man vill" är mitt motto!
Klart ni fixar det om ni vill! :)
Själv köpte jag precis häst men planerar ändå att börja försöka bli 3 här nån gång nästa år. (Nu har jag ju inte en hel anläggning elelr tävlar som ni gör, men du förstår min poäng ;))
Lycka till!

grattis till ert kommande barn. klart ni ska ha barn . tänk om det händer dig nåt och du måste sluta med hästarna då har du ju ditt barn du kan lära allt om hästar om han/hon vill .

man fixar allt man vill , jag har sj två barn 2och 4 år . jag har en hopphäst som jag ska ut på lokal med och min 4 åring tävlar bom på marken med sin ponny. det är så roligt att fläta och borsta dotterns ponny och köra på tävling .

så klart barn sen hästar . svårt om man har det som jobb. men det låter helt underbart det ni gör , vill med ha det som ni . kram

Stort grattis! Det kommer bli så bra så för er tror jag! :)

jag hade tveklöst gjort abort.

men det är ju upp till dig själv, ingen andra kan bestämma för dig.

förmodligen tycker alla som själv har eller önskar sig barn att du ska behålla det och alla som inte har det tycker abort. ^^

Det bästa du kan göra är det som känns rätt för dig, oavsett vad andra säger

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 684
Senast: Ceta
·
Hästhantering Jag rider på en ridskola där om man är stallvärd får åka och tävla med ridskolehäst samt tävla på lokala tävlingar som klubben anordnar...
Svar
18
· Visningar
3 735
Senast: Cambrie
·
Hästmänniskan Hej! Jag har köpt en supersnäll 7 åring för 2 veckor sedan (24/8). 7 år, valack och importerad från Holland som 5 åring. Tidigare... 2
Svar
33
· Visningar
12 082
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
5 160
Senast: Jamtland
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka