Hästar misstänkt knivskurna

Sv: Hästar misstänkt knivskurna

Eller också är det två hästar som sparkat varandra.

Jag har en häst som fick ett sår som EXAKT såg ut som en knivskärning, det var djupt, rent och vävnaden hade delat sig. MEN hon hade också en fraktur som inte hade kunnat göras av att någon skar. Det var en välriktad spark

jag tycker det kommer larm om knivskurna hästar nästan en gång i veckan nu... jag har för länge sedan slutat ta till mig några varningar... :(

Ja och när det gäller två hästar med skador på bakdelen så känns det som ett klassiskt - två som står med baken mot varandra och matar på

Fel i tidningarna, det är en häst som är skadad, inte flera.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Sex döda hästar hittades på en gård i Kristianstad. Resterande levande djur flyttades till polisens pensionat. Nu kan de få nya ägare...
Svar
0
· Visningar
915
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter I lördags kom anmälan in till länsstyrelsen Skåne. Enligt den har det hittats sex avlidna hästar i hagarna hos en djurägare bosatt inom...
Svar
7
· Visningar
1 320
Senast: lady_vip
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter I samband med flera bränder i området kring det nationella centrumet för hästsport i Avenches, Schweiz, dog 23 hästar. Bränderna...
Svar
2
· Visningar
804
  • Artikel Artikel
Hästnyheter En häst har dött av sina skador, en annan har fått skärsår av oklar anledning. Polisen i Bohuslän utreder just nu om det finns något...
Svar
0
· Visningar
498
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka