Hästböcker genom tiderna

Såg precis den här tråden, så himla passande eftersom min tioåriga dotter numera slukar hästböcker i samma tempo som jag gjorde förr och jag passar på att nostalgiläsa dem jag med plus upptäcka nyare hästböcker. Har precis avslutat Racksta-serien av Lin Hallberg som jag inte läst tidigare och tyckte verkligen den var jättebra! :):o

Britta och Silver-serien har jag läst i vår, Jill-böckerna har dottern och jag läst tidigare och dessutom har jag plöjt mina två favoritböcker Ridsommar på Västanås och Rosettjakten. Ser fram emot en mysig läsarhöst då jag ska återuppleva bla böckerna om Svarta hingsten och Eldfuxen samt Dick Francis alla böcker.
Ska hem till mamma en dag och hitta min kartong med hästböcker på vinden. Där ligger Maria och Blå prinsen-böckerna, hela Windy-serien och en massa andra.
 

Liknande trådar

Fritid Jag har en fritidsaktivitet där jag tappat känslan av att det ska bli roligt. När jag väl är där och gör det så är det roligt och...
Svar
17
· Visningar
1 146
Senast: hollypolly
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 014
Senast: Niyama
·
Övr. Hund Jag kom att tänka på min allra första hund hon var 1 år när jag köpte henne och jag var 19 år och det var den mest fantastiska tiden i...
2
Svar
33
· Visningar
2 596
Senast: Linda_A
·
Kropp & Själ Ok varning för triggande ämne kanske, men känner att jag behöver bolla mina tankar. Har nog alltid eller iaf sedan väldigt ung ålder...
2
Svar
20
· Visningar
1 400
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp