JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
(Travronden)
USA:s största travbana, The Meadowlands i New Jersey, har problem att fylla loppen.
Läs mer...
Moderator
Hästnyheter
Conrad Lugauer slutade sexa med stjärnan Ferrari Sisu i storloppet Graf Kalman i Wien.
Den rasande tysken återvänder aldrig mer dit.
–...
Dagbok
Jag vet att jag har skrivit tidigare men jag blir för ledsen av att läsa om det och jag har inget minne av vad jag har skrivit pga...
2
Hästnyheter
Förra året slutade han runner up i Elitloppet. Åke Svanstedt vill till Solvalla även i år. På lördag är det kvaldags för Resolve. ...
Hästnyheter
På måndagen ströks femårige TJ Blast från ett lopp på The Meadows. Orsaken? Hästen påträffades med för höga värden i ett TC02-test före...
Septisk artrit
Hästvård Tack, det låter ju mer hoppfullt även för mig. Han har inte haft någon infektion, men inflammationen har av oklart anledning varit stor...
prinsessfeminist
27 minuter sedan
Svar: 9
Visningar: 1 767
Vård
WE-tråden
Övr. Grenar Jag håller på och förbereder mig för att åka till München och kolla på tävlingarna där. Tyvärr säger prognosen just nu regn, så det är...
warg
34 minuter sedan
Svar: 706
Visningar: 62 156
Grenar
Födda 2022
Svar: 546
Visningar: 79 418
Avel