Hästens matsmältningssystem, bilder!!!

Skulle kunna scanna in några (rätt) bra bilder jag har, men då kommer det från böcker och stenciler...

Ok, jag scannar in det jag har så kan du ju titta.
De flesta kommer nog från Hästens biologi, utfodring och avel, men den kanske du redan har tillgång till?

Fast det kanske kan gå? Hittar nada på nätet, iofs så är jag helt kass på att hitta något :crazy:

Är inte så viktigt (hade ju fiaxt d innan isf) men kom på att det kasnek är bra till "mindre hästvana" (vilka jag eg inte skrivt arbetet för men, men..)

Jo den har jag kollat i, har massa fina bilder i olika böcker men det är ju i böckerna ;) Har ingen tillgång till scanner..

Ok, jag håller på att scanna de som finns under foderkapitlet. Skickar ett PM sen med adressen där jag lägger ut dom.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Orsakerna till att en häst blir lös i magen kan vara många – där foder, stress eller sjukdom kan spela in. Att förstå hästens känsliga...
Svar
0
· Visningar
79
Senast: Gunnar
·
Hästvård Är det någon som har erfarenhet av ormbett eller stora otäcka sår så får ni gärna dela med er av lite solskenshistorier här så jag får... 2 3 4
Svar
77
· Visningar
7 283
Senast: Bregen
·
Hästvård Hej! Vi har ett sto som precis blev 16 år gammal. Varmblodstravare. Hon har sedan 6 veckor nu haft besvär med flytningar från vulva...
Svar
8
· Visningar
715
Hästvård Vi har utrett vår häst under en lång tid och nu ser det som vi hittat kärnan till dennes problem. Bäcken/höft. Frågeställningen som...
Svar
2
· Visningar
422
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka