Hästhållningen i Tjeckien

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare Dream
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 914
D

Dream

Har hittat en intressant häst som är uppvuxen och och levt sina 6 första år i Tjeckien där med också tävlat en del där.

Jag undrar om någon här vet hur deras hästhålling är osv? Vill vetta så mycket som möjligt!

Ursäkta om denna tråd hamnade i fel forum.

Sv: Hästhållningen i Tjeckien

Har hittat en intressant häst som är uppvuxen och och levt sina 6 första år i Tjeckien där med också tävlat en del där.

Jag undrar om någon här vet hur deras hästhålling är osv? Vill vetta så mycket som möjligt!

Ursäkta om denna tråd hamnade i fel forum.

Vi har diskuterat detta lite i FT-forumet...http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=859237

och slutsatsen vi kan dra är att allt som låter för bra för att vara sant oftast är det!:o

Sv: Hästhållningen i Tjeckien

överlag är hästhållningen i "den sortens" länder mkt dålig. dock finns det ju vissa stora stuterier som har en hyfsad hästhållning. själv skulle jag aldrig i livet våga köpa en häst därifrån om jag inte visste exakt vart den varit och hur det var där...

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Vet att flera här har gjort det och nu står jag själv lite inför något slags bokslut. Min partner har fått en karriärmöjlighet som det...
Svar
4
· Visningar
783
Senast: grodan21
·
Övr. Katt För några veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 år och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Svar
2
· Visningar
554
Senast: MJLee
·
Hästvård Någon som varit med om något liknande o vill dela med sig? Kanske några ge råd/tips? Har såklart haft veterinärbesök o varit in på...
Svar
4
· Visningar
1 004
Avel Hej! Jag hade tänkt betäcka mitt sto i år och har lite frågor och funderingar kring hela processen. Det här kommer vara både mitt och...
Svar
1
· Visningar
480
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Just nu funderar jag på... Del 3
  • Vad gör vi? Del CCXII
  • Barn med magont

Hund, Katt, Andra Djur