Hästhandlare

• Hästmänniskan
  • Trådstartare Trådstartare Mistrelle
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 1 212
M

Mistrelle

Söker efter hästhandlare i holland.
Någon som känner till några sådana så vore jag super tacksam för svar!
Min pålla är därifrån och jag gör lite eftersökningar

Sv: Hästhandlare

köpte häst från hästhandlare i holland i september 06, det var ett dressyrstall, men han har säkert kontakter. han var supertrevlig så han kanske kan hjälpa dig. vill du ha hans hemsideadress?

Det står inte i passet då som du fick med var hon kommer ifrån? :idea: Det gjorde det när vi köpte häst från Holland.

Det är så att hon från början kommer från Holland. Exporterades sedan till Danmark och därefter till Sverige.
Hennes pass är svenskt, då det inte fanns några papper på henne.
Vet vem som sålde henne i danmark, men han har varit väldigt svår att få ur någon information... Därför söker jag lite på egen hand.

Detta är inte det lättaste jag gjort precis...:p
Men jag har kommit en bit på vägen och tänker inte ge upp ännu!

Ja då blir det ju bli knepigare, det föds ju trots allt rätt mkt hästar i Holland varje år och har hon inga papper så vet ni ju inte om årtalet stämmer heller. :crazy: Jag kollade för säkerhets skull ändå med KWPN och fd ägare att det var rätt häst som vi hade enligt passet.

Du vet inte om din häst är chippad? då kan du ju höra av dig till KWPN å lättare få ut info tror jag

Oj menat till ts..

Liknande trådar

Hästmänniskan Tycker det är lite märkligt när man försöker sätta ut häst köpes annons eller foderhäst sökes annons. Man får inga svar. Kanske max ett... 2
Svar
33
· Visningar
2 429
Senast: Stergo
·
Hästmänniskan Hej! Jag är i processen att börja leta lite jobb inom hästnäringen, jobbar just nu på Ridskola. Men känner att det är dags för något...
Svar
2
· Visningar
500
Senast: Fiorano
·
Hästmänniskan Min saknad av egen häst har åter igen kommit tillbaka, som den ofta gör. Sålde min för 5 år sedan och har sedan dess bara ridit någon... 4 5 6
Svar
109
· Visningar
5 293
Senast: Nota
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma... 2
Svar
24
· Visningar
3 289
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka