Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
apocalypsen skrev:För du är ju själv såååå utbildad och vet hur det ska vara![]()
Konstigt då att du inte kan hitta sadel som passar din egen häst på 2,5 år![]()
Du är medveten om att du med detta inlägg just idiotförklarat majoriteten av hästägare i sverige...
Så höga tankar hade visst du om andra som håller på med hästar - tråkigt och framför allt förolämpande mot dem som har bett om din hjälp.
alice skrev:Det jag def skulle vilja se är en sadel som ligger FRAMFÖR manken fastspänd med sadelgjord. I min värld är det en fysisk omöjlighet på vilken häst som helst eftersom sadelgjorden ovillkorligen hamnar bakom frambenet och då drar den tillbaka till ett bättre läge....Eller har jag glömt, sen igår kväll, hur en häst är skapt? :smirk:
//Alice
Diabolical_Kitten skrev:Om det inte var en förbygel så var det något som var extremt likt. Den satt fast i sadeln (i ringarna, såg man tydligt).
Diabolical_Kitten skrev:Är det en hopp/dressyr ryttare du jobbar hos? Eller är det inom en annan gren?
Minelli skrev:Jag har nu letat efter lite bilder på Robert Smith och Kaluscha och sadeln ser ut att ligga likadant på alla bilder.
![]()
![]()
![]()
minimi skrev:Hur ser ni att den ligger för långt fram???