Hästinfo på startlistan

• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare Gyllene
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 820
G

Gyllene

Ja, det brukar ju vara så att man kan klicka på hästnamnet på startlistan och så ser man hur gammal den är och sånt.. men varför kan man bara klicka på vissa? min häst går det aldrig klicka på fastän jag fyller i info när jag ska anmäla :mad:

Sv: Hästinfo på startlistan

Det beror nog på vilken info som är registrerad i RSpro, man sitter inte och lägger in info manuellt på alla anmälningar.

Sv: Hästinfo på startlistan

Men om man tar och fyller i en anmälningsblankett så fyller jag ju i hästinfon. Var ändrar jag annars infon och är det skillnad beroende på vilket program arrangören använder?

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
741
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
586
Senast: Ramona
·
Tävling Har aldrig besökt tävlingen tidigare och behöver lite tips och råd. Tänkte överraska dottern på 11 år med biljetter, men kan inte...
Svar
10
· Visningar
1 284
Senast: shebeen
·
Dressyr Min häst har en tendens att börja tugga på bettet (läs öppna och stänga munnen) när han tycker att saker är jobbigt/han tar i. Det...
Svar
9
· Visningar
568
Senast: Elo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka