hästkräk

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Winci
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 11
  • Visningar Visningar 1 019
W

Winci

kliade sig på benet under ett ouppmärksammat tillfälle :o :crazy: råkade trampa på tygeln och då gick nackstycket till mitt träns[stübben] av. Det är ju liksom den enda delen man inte kan köpa lös. Typiskt :smirk:

Klart de ska vara den delen som gick sönder också. :rofl: Kan du inte bara ta nacstycket av ett annan träns tills du kan köpa ett helt nytt (och jätte billigt Stübben träns :d)

jag köpte detta på rea för 350:- :D
Det är nog svårt att hitta ett nackstycke med samma mått :crazy:

Sv: hästkräk

Winci skrev:
kliade sig på benet under ett ouppmärksammat tillfälle :o :crazy: råkade trampa på tygeln och då gick nackstycket till mitt träns[stübben] av. Det är ju liksom den enda delen man inte kan köpa lös. Typiskt :smirk:

Haha vaddå proffsig häst att lyckas ha sönder just den delen a tränset?:angel: :rofl:

kan man köpa sidostycken någonstans lösa?
en medryttare ja hade kom hem med min kuse en gång och hade haft tävlingtränset och sidostycket var av :crazy: lite dåligt av henne att knappt säga nått tyckte ja då och varför använde hon det tränset.. sucksuck

Hihihi... Min häst var också billig när han drog i sönder nackstycket på mitt ena HG träns... Fanns inte reservdelar till det heller... men så fanns det en anledning att köpa nytt... ;)

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 379
Senast: Sassy
·
Hundträning Jag funderar mycket just nu. Jag har bestämt att alltid ha 2 hundar. Jag har trivts med det men bestämt att inte skaffa mer pälsvård för...
Svar
13
· Visningar
790
Senast: Lillefrun
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att... 6 7 8
Svar
151
· Visningar
21 241
Senast: Raderad medlem 147980
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan... 20 21 22
Svar
425
· Visningar
37 814
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera Mera VIII
  • Fälttävlans-tråden 2025