Hästlänkar/Butiker

• Bukefalos
  • Trådstartare Trådstartare alinaa
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 735
A

alinaa

Vet inte om det är min dator som krånglar?
Men har gått in på olika butiksnamn och försökt komma in, men inget händer där. Har provat ett par dagar nu. Vad är fel??

Sv: Hästlänkar/Butiker

Tack för att du skriver om detta, konstigt att ingen annan hört av sig.
Jag gick precis in och testade och precis som för dig händer inget när jag klickar på en länk.

Det troliga är att det nya uppdaterade länk-scriptet som lade in för en tid sedan har lite felaktigheter och buggar, jag skall titta närmare på detta omgående.
Förhoppningsvis är det löst senast någon gång i morgon.

Sv: Hästlänkar/Butiker

Nu bör det fungera lite bättre.

Alla får gärna höra av sig direkt om ni hittar den här typen av felaktigheter, så skall jag försöka lösa dem så fort det går.

Liknande trådar

Fritid Beställde 3 par värmevantar på en sajt, just för att de hade flera olika och jag kunde beställa hem och testa. Lade beställningen 31/12...
Svar
15
· Visningar
820
Senast: MissFideli
·
IT & mobiler Vad ska man använda för program för att redigera video? Det behöver vara gratis. Jag har försökt med clipchamp men blir galen på loopen...
Svar
0
· Visningar
277
Senast: Wille
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 380
Hundavel & Ras Hej! Hämtade min tik från fodervärd för parning. Första dagen var de intresserade och han försökte hoppa upp på henne flera gånger men...
Svar
3
· Visningar
1 089
Senast: dobbis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda 2022
  • Fälttävlans-tråden 2025