Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men vore inte en tvåhästars lastbil det ultimata då?
Bkort får man väl ha då också.
Vi har en 5-hästars. Ganska stor bodel, plats för 4 att sova. Där är soffa, bord (som går att bädda ner, där kan man sova en). mycker skåp och hyllor, vask, garderob osv.
När man sa in i bodelen kommer man in i en liten hall där dörren rakt fram är till duschen och dörren till vänster in till själva bodelen, dören till höger till hästdelen.
Brukar ha sadelskåpet längst in så då har jag bara plats till 4. Har två luckor, en på var sida att packa i och ett tränsskåp men ska byggas fler där man kan hänga sadel och så så behöver man inte ha med skåpet på endagars tävling.
Vi köpte den för även innannär jag bara hade två hästar var vi tvugna att köra med två transporter eftersom den ena måste åka brett. Nu behövs det verkligen när jag har fler hästar. Super på meeting också att kunna bo i. Supermysigt med TV och dator med
Det är Volvo, FL6 heter det tror jag. Mkt underhåll vet jag inte riktigt. Vi har precis sparkat igång den nu när jag börjat tävla igen. Sist den gick var f-bo men det enda vi gjorde nu var att byta kameran som vi råkade pajja för ett tag sedan. Sen bytte pappa grill eller vad det heter där framme och sånt men det är bara för han tycker det är kul
.
Oj, vad långt detta blev. Här kommer en bild iaf. Ingen skönhet
![]()
Eller bara att komma ifrån alla bag in a box-fyllon på tävlingsplatsen