Hästlicens hjälp ^^

• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare Skuggis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 1 219
S

Skuggis

Vet inte om jag lagt det rätt, men, men

Min ponny är impoterad från holland o har därför ett hollänskt pass ^^
Men iaf vet inte om han har nån licens för vi fick inte med det när vi köpte honom. I passet står det: "Lidnummer:" och sen ett nummer efter, vad betyder det? nån som vet? xD Efter det står det även "Fokker (s) eigenaar, Breeder/Naisseur/Züchter" Och även "SEVRIENS E. HOOGSTRAAT 20A 6102 XT DELFT" Någon som kan hjälpa mej att tyda? :3

Sv: Hästlicens hjälp ^^

Jag har också en häst från Holland med holländskt pass.
Vet du vilken förening som skrivit ut passet? Det ska finnas en stämpel och adress.
I så fall kan du väl kontakta den föreningen och höra om dom vet nåt eller vart du ska vända dig.
Vad är det för licens du menar? Tävlingslicens?

Min häst har också ett "Lid"nummer men kan tyvärr inte hjälpa dig med vad det betyder.

Sv: Hästlicens hjälp ^^

Menar du en hästlicens så skaffar du det genom Ridsportförbundet (om du vill tävla högre än lokal nivå).

Liknande trådar

Katthälsa Lång historia kommer efter det jag egentligen undrar över, någon med erfarenhet av ”kronisk” /återkommande UVI på katt? För 2 år sedan...
Svar
12
· Visningar
3 441
Senast: TantAgda
·
Samhälle Jag har fått ett problem. Eller fått och fått... Har haft detta problem tidigare! Sommaren 2009 köpte jag och dåvarande pojkvän hus i... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
11 573
Ridning Det här blir ett långt inlägg men skulle vara jättetacksam om nån pallade läsa och ville hjälpa mig att fundera på vad som kan göras... 2
Svar
21
· Visningar
4 371
Hästvård Nu behöver jag bolla lite tankar ang om jag behöver oroa mej eller inte. Kan börja med att säga att hon är inbetad för hand och sen...
Svar
5
· Visningar
1 056

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Bildtråd
  • Stora shoppingtråden III
  • Ridskoleryttare
Tillbaka