Mysaan Trådstartare 23 Okt 2006 #1 HUr mycket kostar era massörer och hur mycket tar de i resersättning per mil om de nu tar resersättning?
HUr mycket kostar era massörer och hur mycket tar de i resersättning per mil om de nu tar resersättning?
P PalteDoben 23 Okt 2006 #2 Sv: Hästmassör! ET som även masserar. 400:-/gång. Ingen reserersättning. Storstad. /P Döben
P ponnydamen 24 Okt 2006 #6 Sv: Hästmassör! Den som ska komma till oss tar enbart 350 och inget för milen. Hon sa att om det kostar för mycket drar sig folk kanske för att anlita en massör.
Sv: Hästmassör! Den som ska komma till oss tar enbart 350 och inget för milen. Hon sa att om det kostar för mycket drar sig folk kanske för att anlita en massör.
Lazy Lady 25 Okt 2006 #7 Sv: Hästmassör! Min tar 300:- med kvitto och tar inget för resan eftersom hon bor 2km ifrån mig. Annars tror jag att hon tar 20:-/mil.
Sv: Hästmassör! Min tar 300:- med kvitto och tar inget för resan eftersom hon bor 2km ifrån mig. Annars tror jag att hon tar 20:-/mil.
Mysaan Trådstartare 25 Okt 2006 #8 Sv: Hästmassör! *kl* Tack för era svar. Då ligger priserna ungefär som jag trodde då. ponnydamen: Jag håller med om att man inte kan ta för mycket för då vill inte folk anlita massörer.
Sv: Hästmassör! *kl* Tack för era svar. Då ligger priserna ungefär som jag trodde då. ponnydamen: Jag håller med om att man inte kan ta för mycket för då vill inte folk anlita massörer.