JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Hästsår var tre dagar gammalt
(UNT)
För Anneli Lindbom, ägare till Bastängens stuteri norr om Enköping blev nyheten om att en häst på gården misstänktes ha blivit attackerad av en varg inledningen till dagar då många misstänkt henne vara en försumlig djurhållare. Nu vill hon ha upprättelse.
http://www2.unt.se/avd/1,1786,MC=70-AV_ID=578171,00.html
Moderator
Hästnyheter
(UNT)
Intresset för hästnära boende enligt Staffan Svenssons modell i Julmyra tycks vara stort. Under de senaste åren har ett 30-tal...
Hästnyheter
(UNT)
Efter tre år som djurskyddsinspektörer anställda av Tierps kommun flyttas Anneli Olarsbo och Johanna Jensen efter nyår till...
Hästnyheter
(UNT)
OS-ryttarinnan Lotta Schultz kommer inte att ställa upp i SM i hoppning som i helgen arrangeras på hennes hemmaplan i Enköping...
Hästnyheter
(UNT)
Det var många bommar som föll när kvalet i SM på lördagen arrangerades i Enköping. Uppsalabon Maria Norlin och hästen...
Senast tagna bilden XVI
Övr. Hund Utforskat skogen hemmavid, med unghund med stort viltintresse är spännande 🙈 (vi har inte mött på vilt, men han får ju upp deras spår)...
ii-ssa
49 minuter sedan
Svar: 620
Visningar: 39 587
Hund
Oseriös avel 2023
Hundavel & Ras Jag har sett ett par catahoulablandningar i år, men den här känns extra läskig:
"🌟 Stunning Leopard Doberman Puppies – Loyal, Loving...
Sel
Idag kl 21:48
Svar: 1 931
Visningar: 187 511
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Det tar max en dag? Bravecto blir väldigt mycket billigare för mig jämfört med något man måste ge varje månad.
mysboll
Idag kl 21:47
Svar: 1 426
Visningar: 87 582
Hund
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Aluminumskor är väldigt mjuka. Det är inte alla hästar som kan gå med dessa till vardags :)
Tora
11 minuter sedan
Svar: 1 532
Visningar: 120 984
Grenar
Besiktning nödvändig?
Hästvård Det är egentligen mest en fördel för säljaren. Finns det någon anmärkning och köparen ändå väljer att gå vidare då har man accepterat...
sassiball
14 minuter sedan
Svar: 25
Visningar: 1 257
Vård
WE-tråden
Övr. Grenar Jag inte jättebrydd över att rida i regn men min prideoutfit gör sig inte i regn😁. Då syns inte allt glitter!
Fiorano
27 minuter sedan
Svar: 711
Visningar: 62 506
Grenar