• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare NightOwl
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 12
  • Visningar Visningar 4 305
N

NightOwl

Finns det någon bra affär runt göteborg som har ett bra utbud av sadlar?
Helst begangnat.
Har letat sadel i 2 månader och blir knäpp om jag inte hittar en snart.

MVH/
Stefan

Sv: Hästshop

Vet inte om det är supernära Gtbg, men i vårgårda finns Sandris som har en hel del.
Du hittar hemsida här:
www.sandris.nu

Lycka till!:)

Jag bor typ 3 km från Sandris och har varit där ett antal gånger men inte hittat nått intressant :(

MVH/
Stefan

Tre hästar i Kungälv resp Svensk Ridsport i Kungsbacka brukar har många begagnade sadlar. Om utbudet är bra eller inte varierar med tiden och med vad som sökes.

Edit: De har många nya också.

vapencentralen i kalmar..skickar säkert oxå på öppet köp..

Tackar.
Det får bli en sveng till Svensk Ridsport på lördag då.
Vad har Tre Hästar för öppettider då?
Hittar ingen hemsida så det är inte lätt att veta.

MVH/
Stefan

NightOwl skrev:
Vad har Tre Hästar för öppettider då?
Öppettider:
Måndag - Fredag 10-18
Lördag 10-14
Juli Lördag stängt

De har ingen hemsida...

Nu har jag varit på både Svensk Ridsport och Tre Hästar men det fanns jättedåligt med begangnade sadlar :(

MVH/
Stefan

NightOwl skrev:
Nu har jag varit på både Svensk Ridsport och Tre Hästar men det fanns jättedåligt med begangnade sadlar :(
Jaha, det var ju tråkigt. Som jag skrev, utbudet varierar. Vad söker du för sadel? Jag har en jag vill bli av med.;) Om du svarar så ta det via PM, annars tror moderatorn att vi annonserar.:smirk:

Tre hästar i Kungälv, åk dit efter den 20e varje månad då de har inlämning 10-20 i varje månad.. Svensk Ridsport i Kungsbacka, samt ett litet men hyfsat utbud på My One på Hisingen. Haglunds i centrala Gbg (Hörnet Storg-Erik dahlbergs G) har också begagnade sadlar, men man måste säga till om att få se dem då de hänger lite bakom!!

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
870
Senast: Lisen82
·
Utrustning Finns där stigläder med spänne vid foten som går trä igenom en ögla? Många av modellerna jag har sett måste man tyvärr kunna trä på...
Svar
11
· Visningar
607
Senast: skiesabove
·
Utrustning Behöver tips på var en kan hitta ridstövlar i riktigt läder, helst utan snörning. Människan som ska ha dem är knappt 160 cm lång och har...
Svar
2
· Visningar
228
Senast: sweep
·
Utrustning Hej! Jag gör ibland repgrimmor på fritiden i hopp om att en dag kunna öppna och sälja hållbara grimmor av bra kvalitet. Har lagt massvis...
Svar
5
· Visningar
635
Senast: morgaine
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Retrievertråden
  • Akvarietråden V