Hästspel PC

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare JG_Dressyr
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 8 436
J

JG_Dressyr

Hej!

Håller på att leta en hemsida som säljer två PC-spel; Ellen Whitaker Horse Life 2 & Horsez Ranch Rescue.. nån som vet var de säljs, alltså finns i lager nu, då jag bara hittar sidor som har Horsez som beställningsvara..

Är det nån som har spelat de här spelen förresten, några kommentarer/tips?

Sv: Hästspel PC

Jag har sett iaf Horsez RR på CDon... fast det kanske är beställningsvaror där, haha?
Har inte så stor koll... Men som sagt så finns det där... beställde det till min kusin fast till PS2 & det tog 2 dagar.
Så det går ju ändå snabbt. Fast det har ju inte direkt något med saken att göra.

Jag har inte spelat det men tittat på, haha, & det verkade åtminstone kul :D

Är det nån som har spelat de här spelen förresten, några kommentarer/tips?

Jag har spelat Ranch Rescue och tycker det är ett bra spel, dock ska man kanske inte spela det i många timmar efter varann, grafiken gjorde iaf mig åksjuk efter ett tag :angel: Men det är ett kul spel med lång speltid :)

Om du inte hittar spelen på nätet så kan jag tipsa om att jag hittade Ranch Rescue för en billig peng på Coop, under 100-lappen. :)

Hittar du Horse Life 2 får du gärna pm'a mig och säga var du fann det har letat som en tok efter just det spelet ;)

Senast ändrad av en moderator:

Måste in på Coop och leta då! Är lite såld på hästspel trots min ålder.. haha :) Har dock "bara" Arvet från Rosemond Hill, Tävlingar på Rosemond Hill, My pony stabels 2, My horse & me 2, Ride!, polluxspelen från tidigt 2000-tal och typ Riding Star. tröttnar dock på dom väldigt fort..

Tror Horsez är bra, och Ellen har jag hittat.. men det verkar ligga på 399kr?

Ja, det känns som man måste hålla dessa spel lite småhemliga med tanke på åldern:angel:

Vart hittade du det spelet då, här i Sverige? Verkar inte alls som det går att finna här efter mina tappra letanden ;)

hej!

Jag har spelat Ellen Whitaker Horse Life 2. Tyckte det var sådär. Inte så kul dessvärre... Så jag skulle ta och leta efter något annat spel;)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Shop to you drop, del 4
  • Kattbilder #10
  • Oseriös avel 2023

Hästrelaterat

Tillbaka