Hästtapeter

Madde_padde

Trådstartare
Vi ska renovera vår hall och jag är jätte sugen på att renovera med hästtema! Tänker mig panel och något hästtigt över!

Finns det någon här som har tapeter med hästtema? Vill gärna se bilder och få inspiration! :)

Det ligger ett par rullar Sandberg Collette (den svartvita varianten) och väntar på att sättas upp i min hall, de är rasande snygga tycker jag! :love: Tyvärr har jag alltså inga egna bilder på dem ännu, men googla så ser du hur de ser ut.

Rusta hade (har?) en tapet med hästar! Kolla hos dom. Jag har själv varit i hästtapet-tankar men sambon sade nej. ;)

Liknande trådar

Hemmet Nu står vi i startgroparna hoppas jag för att renovera vårt icke helt funktionsdugliga badrum från -80. Men jag tar gärna emot tips om... 2 3 4
Svar
64
· Visningar
2 372
Hemmet Jag ska renovera mitt hus nästa år. Mycket är sånt som jag velat göra sen jag och exet flyttade in för en massa år sedan och har således... 2
Svar
20
· Visningar
892
Senast: MiaMia
·
Hemmet Nu har vi bott i huset i ett år! 😊🎂 Det har gått så fort och vi har ännu inte fått nån snits på det här med förvaring och organisering...
Svar
0
· Visningar
143
Hemmet Mitt växthus börjar bli hemskt slitet och jag funderar på huruvida det är vettigast att renovera det eller om jag ska avvakta ett par år... 2
Svar
39
· Visningar
1 647
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka