Hästtransport för kusk

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare mowing
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 1 590
M

mowing

hej

Tänkte höra om någon vet vilka märken av hästtransporter som säljer transport för kusk? alltså med extra långa balkar där man lastar vagnen framför själva transporten? och om det finns nån som har en sådan? så får ni gärna berätta vad för vagnar som får plats och gärna skicka bild :-) eller funkar den bara gör marathon vagnar?

Mia

Sv: Hästtransport för kusk

Vet inte hur de är men Cheval Liberte har en sådan, 2000 Hippomobil.

När jag har surfat runt på återförsäljarna hemsidor har jag sett att flera märken har dessa men nu kommer jag inte ihåg vilka märken det var.

Vet också att jag sett en begagnad utannonserad - men var....?

Sv: Hästtransport för kusk

Det var den jag hänsyftade på men, trodde inte att man fick länka direkt.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 595
Senast: __sofia__
·
Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
725
Senast: Jeps
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 594
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var... 2
Svar
26
· Visningar
2 901
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka